FAQ

W jaki sposób sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail z aktualną informacją o jego statusie na adres podany podczas składania zamówienia. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto.

 

Złożyłem błędne zamówienie. W jaki sposób mogę je anulować?

Skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: kontakt@ekleje.pl lub numerem telefonu 608 110 446  Nasz pracownik sprawdzi na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi czy jest możliwość jego anulacji.

 

Jak należy przechowywać kleje?

Klej może stracić swoje właściwości oraz ulec zniszczeniu poprzez nieodpowiednie przechowywanie.

Różne typy klejów wymagają specjalnych metod przechowywania.

W zależności od typu kleju ważne jest aby chronić produkt przed działaniem wysokich lub niskich temperatur.

Istotne jest aby kleje były przechowywane w oryginalnych, szczelnie zamkniętych opakowaniach oraz żeby zostały zużyte przed upływem terminu ważności.